Hej

Hej! Idag iskolan var de tråkigt för vi hade ingen slöjd några fick bara ha! Jag o Inka tävlade i föra söndagen men vi har tävling på söndag igen. jag fick ha inka för Kyra var hallt!!!!!!!!!!! Men i alla fal Jag är me Marre hon har en blogg som heter russgirl.blogg.se om ni vill vetA MER O HENNE ojjjj!! Men jag ska ha världens bästa vecka för först är jag me marre. Tisdag är jag me Lucas.¨ Onsdag ska jag va me kanske Marre för hon älskar mig!!!! Torsdag ska jag va me Lucas igen troligtvis. Fredag ingen aning!!! Men idag cyclade jag med Marre o Elisabeth o JAG HATAR HENNE Elisabeth alsså!!!!!!!! Elisabeth sa att jag hade Cancer o att det var not fel på mig o att jag var den fulaste i VÄRLDEN. Massa anat elkt om mig Marre o alla andra i klassen!!! TÄNK PÅ DETTA OM DU HAR EN SJUKDOM: ELISABETH SA ATT HAR MAN RAMLAT AV HÄST ELR CYKEL MÅSTE MAN GRÅTA ANARS HA MAN EN SJUKDOM!!! O att hon ska flytta nästa vecka till Grekland föe att hon är kränkat av alla i klassen!!! SNARARE HON SOM KRÄNKER ANDRA!!! PS HON HATTAR ALLA

Kommentarer
Postat av: Elisabeth/Bettan

Hej det där har jag inte alls sagt tack så mycket jag hatar dig också.

2012-01-21 @ 15:23:57
URL: http://kajjanjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det har du!

2012-04-02 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0